This event is history, please check out the List of Upcoming Seminars, or send us an email
Check out our related in-house workshops:
Wat leert u tijdens dit seminar ?
Dit interactief namiddagseminar geeft een antwoord op deze en vele andere vragen:
Iedereen die geinteresseerd is in het automatiseren van computer-human interactie (customer service, retail, e-commerce, search engines, ...) zal voordeel halen uit dit leveranciersonafhankelijk overzicht van wat AI assistants, chatbots en RPA bots zijn, wat uw bedrijf er mee kan doen, en hoe u ze bouwt.
Waarom organiseren we dit seminar over AI, bots, chatbots en conversationele interfaces ?
Chatbots en conversationele interfaces/agents zijn autonome programma's die ontworpen zijn om zich te gedragen als een menselijke interface die bepaalde akties onderneemt. Chatbots luisteren naar text of voice input, die via populaire, wijd-verspreide messaging platformen (Facebook Messenger, Whatsapp, Slack, Skype, WeChat, ...) door een natural language programming (NLP) interface worden geïnterpreteerd door de cognitieve AI platformen van bv. Amazon (Alexa), Google (Cloud Platform), IBM (Watson Assistant), Microsoft (Bot Framework en LUIS), ...
Chatbots en AI assistanten zullen steeds belangrijker worden in klantgerichte apps en websites. Of, om het met de woorden van Satya Nadella te zeggen: Chatbots will fundamentally revolutionize how computing is experienced by everybody" (July 2016). Chatbots worden dus enorm bepalend voor de human-computer interface.
Tijdens dit seminar leggen we uit:
Chatbots zijn immers 24/7 beschikbaar, werken complementair aan jullie medewerkers, en zijn toegankelijk via standaard messaging services zoals Facebook Messenger, Slack of WhatsApp, die reeds op uw smartphone geïnstalleerd zijn. Ze kunnen heel snel en (na authenticatie) persoonlijk antwoorden op routine-vragen en verzoeken van veel klanten tegelijk, waardoor ze een ideale tool zijn voor het stroomlijnen van customer service.
Bovendien bekijken we tijdens dit seminar welke rol AI assistants en RPA kunnen spelen. Voor wie het nog niet weet: RPA stelt bedrijven in staat om digitaal te transformeren zonder grote aanpassingen aan hun legacy back-end systemen, silo's en mainframes. RPA software kan immers inloggen op die legacy systemen, keyboard- en muis-input simuleren, de informatie lezen van schermen, combineren en transformeren, en deze vliegensvlug invoeren in andere systemen. Software-robots nemen daardoor eenvoudig, handmatig, tijdrovend, repetitief en routinematig werk uit handen van uw medewerkers: "RPA tools take the robot out of the human". @itworks ziet een rooskleurige toepassing voor RPA, dat ook als glue/dirigent/orchestrator zal gebruikt worden om bots, assistants en cloud-based platformen aan te sturen.
Software robots en AI assistants kunnen uw operational efficiency enorm verhogen: ze werken immers goedkoper, sneller, foutlozer, en ze zijn nooit ziek of in staking. Dit seminar legt uit hoe u deze veelbelovende technologie praktisch en concreet inzet.
TWOFORONE: breng gratis een collega mee naar dit interactief namiddagseminar. Zo kan u reeds tijdens het event bespreken hoe u AI, bots, RPA en NLP in uw bedrijf zal inzetten "because there is no time to loose". Vermeld TWOFORONE alsook de naam van uw collega in het kommentaarveld van het online registratieformulier. Nog plaatsen beschikbaar !
Short Programme:
Hierin introduceren we de basisconcepten van chatbots en conversationele interfaces. We bekijken enkele interessante voorbeelden in diverse domeinen, en bespreken hoe grote spelers zoals Microsoft, IBM en Google developers helpen om de nieuwe generatie chatbots te bouwen. Tevens bespreken we use cases en typische toepassingen voor chatbots.
Tenslotte tonen we een live demo waarin we een conversational agent bouwen met IBM Watson Assistant of Craftworkz' eigen Oswald bot framework. Zo zal u beter begrijpen hoe deze werken en hoe u ze kan gebruiken in uw business.
Onze sprekers kijken naar de toekomst van conversational agents, de ontwikkelingsplatformen, en het gebruik ervan in bv voice-based assistants, machine-to-machine communicatie en internet-of-things interacties. Via bots zal de manier waarop administratief werk, routine business processen, IT support processen, workflow processen, remote infrastructure en back-office worden uitgevoerd, enorm veranderen. Momenteel zorgen RPA bots voor betere, snellere en goedkopere procesuitvoering, maar op termijn zullen ze intelligenter worden, en complexe taken in tandem met de mens (cobots) of volledig autonoom uitvoeren. Met AI, (chat)bots en RPA ligt de weg wagenwijd open voor een digital workforce met virtual employees, ook al lijkt dat momenteel misschien verre toekomstmuziek.
Deevid De Meyer is co-Founder van de AI/Deep Learning "as a service" startup Brainjar. Hier leidt hij een sterk groeiend team van full-stack AI engineers. Naast het dagelijks management praat hij met klanten en vertaalt hij hun business behoeften in technical oplossingen, schrijft hij project proposals en stippelt hij de software architectuur uit.
Sam Hendrickx heeft een achtergrond in Toegepaste Informatica. In 2016 heeft hij Craftworkz opgericht onder de Cronos groep. Craftworkz focust zich op het bouwen van innovatieve prototypes. Binnen Craftworkz richtte hij Oswald op, wat ook de naam is van hun krachtig, intuitief platform voor het trainen, bouwen en onderhouden van intelligente chatbots. Oswald chatbots worden zowel gebruikt als customer support agent en als personal assistant.
Patrick Van Renterghem is the Manager of I.T. Works, the company he started in 1992. @itworks is now one of the leading seminar and workshop organisers in Belgium. Since 1992, Patrick has organised over 1000 events with over 100 different speakers for over 10000 customers.
Questions about this ? Interested but you can't attend ? Send us an email !