De Toekomst van Internet en E-Business

De Toekomst van Internet en E-Business




27 October 2004 (14-21)
Location: Sofitel Diegem (Diegem near Brussels (Belgium))
Gepresenteerd
Prijs: 480 EUR (excl. 21% BTW)
AGENDA » SPREKERS »


This event is history, please check out the List of Upcoming Seminars

Check out our related in-house workshops:


Leerobjectieven:

Waarom dit seminar ?

Op 20 en 27 oktober 1994 organizeerde I.T. Works 2 succesvolle seminars over de mogelijkheden van het Internet. Nu, 10 jaar later, willen we eens terugblikken op de belangrijkste ontwikkelingen en trends van het voorbije decennium, deze in perspectief plaatsen, er de nuttige en blijvende elementen uit halen, en bepalen hoe u deze kan inpassen in uw e-business strategie. De rode draad in het Internet verhaal van de voorbije 10 jaar lijkt wel dat men te snel te veel verwachtte van nieuwe ontwikkelingen zoals het ASP model (application service provisioning), mobiele devices (WAP, UMTS, IP-phones, ...), Java in de browser, e-commerce, e-procurement, enterprise portals, web services, ... Ondertussen weten we dat er geen "holy grails" en "silver bullets" zijn, en dat we moeten oppassen voor hypes.

  Extra 20% korting!

Tip: U krijgt 20% korting indien u ook inschrijft voor De Toekomst van ICT.
Registreer hier voor beide seminars.

Uiteindelijk blijken de meeste trends zich vroeg of laat wel door te zetten: er is een duidelijke centralisatie van applicaties op krachtiger servers, onze mobiele telefoons en handhelds worden steeds intelligenter, bedrijven zoals Cisco en Tech Data doen 80% of meer van hun omzet via het Internet, enz. Maar de technologie-focus van de jaren '90 heeft plaats moeten maken voor een duidelijk klant-centrische focus: ook al is iets technisch mogelijk, het is pas als de klant er klaar voor is, dat we het aan hem/haar kunnen slijten...

Tijd dus om eens te kijken wie met succes het Internet heeft geïntegreerd in een e-business strategie, hoe e-business in dat "business as usual" wordt, hoe dit "added value" creëert en terzelfdertijd kosten kan besparen, en hoe het de relatie met de klant (CRM) kan verbeteren. Natuurlijk gaan we vooral in op hoe dit mogelijk is, en wat u hieruit kan leren als u zelf een succesvolle e-business strategie wil uitbouwen.

Welke vragen worden beantwoord tijdens dit seminar ?

Voor wie is dit seminar bestemd ?

ICT-verantwoordelijken en e-business project managers die een succesvolle e-business strategie willen uitbouwen. benieuwd zijn naar wat deze sprekers als belangrijke nieuwe ontwikkelingen zien, zodat zij zich hierop kunnen voorbereiden.

Bovendien geven onze topsprekers hun ongezouten mening over de "holy grails", de hypes en de "silver bullets" die door de leveranciers tijdens de voorbije jaren werden voorgehouden.

AGENDA » SPREKERS »

Vragen hierover ? Geïnteresseerd maar u kan niet deelnemen ? Stuur ons een email.