Master Data Management (MDM) in de Praktijk

Master Data Management (MDM) in de Praktijk


Hoe beheert u klanten-, leveranciers- en produktgegevens over diverse ongelijksoortige applicaties ?

27 June 2007 (14-21)
Location: Sofitel Diegem (Diegem near Brussels (Belgium))
Gepresenteerd in het Nederlands
Prijs: 420 EUR (excl. 21% BTW)
AGENDA » SPREKERS »


This event is history, please check out the List of Upcoming Seminars

Check out our related in-house workshops:


Leerobjectieven:

Waarom dit seminar ?

Master data zoals klantgegevens, productdata en leveranciersgegevens zijn de belangrijkste data in een bedrijf. Jane Griffen, columniste bij DM Review definieert master data op de volgende manier: "Master data is the information required to create and maintain an enterprise-wide "system of record" for your core business entities, in order to capture business transactions and measure results for these entities. Obviously, this master data spans all organizational business functions."

Master data wordt dus gebruikt door meerdere bedrijfsprocessen, die echter verspreid zitten over vele verschillende ongelijksoortige systemen zoals ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management) of SRM (Supplier Relationship Management)-systemen, data warehouses en/of business intelligence-systemen, legacy en mainframe-systemen, spreadsheets, desktop documenten (Word, PDF, ...) en allerlei databases, ...

Het concept "master data management" (MDM) wint steeds meer aan belangstelling. Daarom vonden we het nuttig hierover een seminar te organiseren, dat een combinatie is van een produktonafhankelijke bespreking van dit onderwerp, een overzicht van wat 3 belangrijke leveranciers te bieden hebben, en een aantal gebruikerservaringen.

Welke vragen worden op dit seminar beantwoord ?

Voor wie is dit seminar bestemd ?

Dit seminar is bedoeld voor:

AGENDA » SPREKERS »

Vragen hierover ? Geïnteresseerd maar u kan niet deelnemen ? Stuur ons een email.