Service Design voor Innovators en Transformers in IT

Service Design voor Innovators en Transformers in IT


Wat is Service Design en hoe gebruikt u het: technieken en tips voor digital business professionals

1 October 2014 (14-21u)
Location: Golden Tulip Brussels Airport (Diegem)
Gepresenteerd in het Nederlands door Joep Paemen en Kristel Van Ael
Prijs: 690 EUR (excl. 21% BTW)
Registreer NU » AGENDA » SPREKERS »


This event is history, please check out the List of Upcoming Seminars

Check out our related open workshops:


Sprekers:


Joannes Vandermeulen (Namahn)
Namahn

Joannes Vandermeulen is oprichter van Namahn, een gerenommeerd Brussels ontwerp- en adviesbureau voor het mensgericht ontwerp van digitale producten en diensten.

Na zijn studies archeologie-kunstgeschiedenis aan de KULeuven werkte Joannes een aantal jaar in New York, waar hij kennis maakte met Human-Computer Interaction. Terug in BelgiŽ besloot hij zich toe te leggen op het ontwerpen van gebruikersgerichte interfaces.

Joannes spreekt vaak op conferenties en geeft regelmatig opleidingen aan universiteiten in binnen- en buitenland. Bij Namahn legt hij zich voornamelijk toe op business development.

Joep Paemen (Flow Design Works)
Flow Design Works

Joep Paemen is partner bij Flow Design Works. Hij adviseert grotere bedrijven zoals Sony, Electrabel en AstraZeneca maar ook een reeks start-ups op het vlak van Customer Experience en Service Design.

Joep heeft reeds vele malen toegepast Service Design technieken in zeer verschillende contexten, steeds met positieve resultaten. Hij werkt vooral aan digitale oplossingen maar zelfs dan staat, zoals bij Namahn waar hij regelmatig mee samenwerkt, de mens als medewerker, als klant en als gebruiker centraal.

Kristel Van Ael (Namahn )
Namahn

Kristel Van Ael is partner bij Namahn en als Creative Director verantwoordelijk voor de kennisopbouw en de inhoudelijke kwaliteit van de projecten.

Kristel werd opgeleid als industrieel ontwerper en heeft meer dan vijfentwintig jaar ervaring in bijna alle designsectoren: grafisch, product, verpakking, communicatie, web, software, services, designjournalistiek en -onderwijs.

Kristel ontwikkelt binnen Namahn voortdurend nieuwe methodieken en tools. Zij is ook de hoofdauteur van de service design toolkits.

Kristel geeft vaak opleidingen in service design en is mede-docent product-service-system design aan de UAntwerpen (opleiding productontwikkeling).

Namahn werkte ondertussen aan service design projecten voor onder meer AstraZeneca, bpost, de Vlaamse Overheid, de Federale Overheid, Electrabel, Revon Systems, Stad Geel, Taxistop en Zorgbedrijf Antwerpen.

Bekijk nu het volledige programma ...

JA, ik ben geïnteresseerd !

Vragen hierover ? Geïnteresseerd maar u kan niet deelnemen ? Stuur ons een email.