This event is history, please check out the List of Upcoming Seminars, or send us an email
Check out our related in-house workshops:
Digitale platformen veroveren de wereld. Social is meer dan een fenomeen, het is een business trend die de wetten van de marketing volledig op zijn kop zet. Likes, Cloud, Big Data of Tweets per minute ... Bent u nog mee ?
In de networked society gaan digitaal en marketing hand in hand. Alleen luistert de klant nu mee ! Wil je iets in de markt zetten, dan heb je meestal IT nodig. Denk maar aan toepassingen als mobile apps, websites of CRM. Time to market is cruciaal als je de eerste wil zijn.
Marketing managers spreken dus maar best de taal van hun IT collega's om nieuwe oplossingen snel bij de eindklant te krijgen.
Dankzij de tweedaagse workshop "Marketing en de digitale revolutie" met 3 specialisten terzake krijg je als marketing manager, marketeer of IT Manager inzicht in de laatste marketing en IT trends. Tijdens interactieve sessies ontdek je wat Digital Marketing, Apps, CRM en de hashtag voor je organisatie kunnen betekenen.
IT mythes worden ontkracht en je leert wat moeilijke termen als ERP, IT Governance, enterprise architectuur, alignment of SOA nu eigenlijk inhouden. Via cases en praktijkvoorbeelden brengen we een digitale wereld tot leven en leren we de marketeer om te overleven in een omgeving die 24/7 online is. Digitale marketing technologie doet de grens tussen bedrijf en klant vervagen. Verandering is "The New Normal". Bent u klaar voor morgen waar het business as unusual is ? Schrijf je dan in voor deze exclusieve masterclass.
Related Events: |
Kennismanagement en MS Sharepoint |
Deze masterclass is vooral nuttig voor wie betrokken is bij marketing projecten die gebruik maken van social media, de cloud, CRM, tablets en smartphones, en/of bestaande IT toepassingen. U kan er alvast netwerken met Chief Marketing Officers, Chief Digital Officers, Marketing Directeuren, Sales Directeuren, Marketeers, Directors of Communication, CIO's, CTO's en IT managers.
Waar ligt de marketeer vandaag van wakker? Gamification, Search Engine Marketing, App Stores, Big Data, Social Business, ...: is het een hype of staan we echt aan de vooravond van een nieuwe tijdperk?
Wie zet de koers uit? Nieuwe technologieën bieden een opportuniteit om een vernieuwd business model in de markt te zetten. Digital is het nieuwe modewoord maar het blijft een kip en ei verhaal. Zet marketing de strategie uit of neemt de IT afdeling het voortouw?
Related Events: |
Kennismanagement en MS Sharepoint |
Vandaag sta je als bedrijf maar beter open voor een nieuwe stem: de klant. In de digitale economie is het de klant die beslist of je wel of niet meespeelt. Ontdek waarom Peter F. Drucker meer dan ooit actueel is, wanneer hij poneert dat "The aim of marketing is to know and understand the customer so well the product or service fits him and sells itself".
Alles staat of valt met een duidelijke visie en strategie. Hoe ga je als marketeer het gesprek aan met je IT departement? Of je het nu samen doet of je opteert voor outsourcing, communicatie en samenwerking zijn kritieke succesfactoren om te scoren in de markt.
Met je mooie bruine ogen en een goede marketing pitch kom je er niet meer. ROI is een drieletterwoord en gaat verder dan Running On Instinct. Hoe kan je als marketeer meer rendement halen met minder budget?
Je nieuwe business model bepaalt in grote mate je IT architectuur. Wat zijn bedrijfskritische processen en wat beleg je intern of extern? Een blauwdruk maken is de eerste stap in een betere samenwerking met ICT en leveranciers.
Zijn we nu 2.0 of gaan we voor 3.0? In een hybride team gaat het niet meer over wij en zij. Een betere samenwerking tussen verschillende disciplines staat garant voor een boeiend leertraject en een hogere slaagkans van de projecten
Een digitale organisatie word je niet zomaar. Dankzij de praktische tips & tricks en een goede routebeschrijving kom je al een heel eind. Ben jij klaar om het morgen anders te doen?
Jeroen Derynck is een technologist met 15 jaar ervaring in IT, marketing, communicatie en nieuwe media.
Samen met zijn bedrijf The Thinking Ape begeleidt hij bedrijven bij hun eerste stappen in de genetwerkte samenleving. Zo buigt hij zich onder meer over vraagstukken als Enterprise 2.0, Consumerization of IT, Social Business en Strategic Alignment. Jeroen is een gewaardeerde story teller en een ideale sparring partner voor CXO's die op de vooravond van de verandering staan.
Hans Van Daele is Management Consultant bij BeAligned, een onafhankelijk consultancybureau voor business/ICT alignment. Hij heeft 17 jaar ervaring met de brug tussen business en IT. Gedurende zijn hele carrière heeft hij verscheidene IT-transformatieprojecten begeleid, zowel in grote als in middelgrote bedrijven.
Questions about this ? Interested but you can't attend ? Send us an email !