Chatbots en AI Assistants
  • (0)9 241.56.13
  • feedback@itworks.be

    Chatbots en AI Assistants

    Wat is momenteel mogelijk met AI assistants, conversational interfaces en software robots ?

  •  13 December 2018 (14-18.30u)
  •  Parker Hotel (Diegem)
  •  Prijs: 480 EUR (excl. 21% BTW)

  •  Gepresenteerd in het Nederlands door Deevid De Meyer, Sam Hendrickx, Jonas Haerens (Doccle), ...


    Leerobjectieven:

    Wat leert u tijdens dit seminar ?

    Dit interactief namiddagseminar geeft een antwoord op deze en vele andere vragen:

    • Wat zijn AI, NLP, chatbots, RPA, voice assistants, ... ?
    • Hoe kan uw HR, sales, marketing en IT afdeling conversationele interfaces en bots gebruiken ?
    • Met welke tools bouw je AI oplossingen ?
    • Hoe bouw je een chatbot ?
    • Wat is RPA, wie zijn de belangrijkste spelers en wat kan uw bedrijf hiermee doen ?
    • Welke AI technologie bieden Microsoft, IBM, Facebook, Google, Amazon, Oswald, ... ?
    • Wat doet een snelgroeiend bedrijf zoals Doccle met chatbots ?
    • Welke stakeholders moet u bij dergelijke projecten betrekken ?

    Iedereen die geinteresseerd is in het automatiseren van computer-human interactie (customer service, retail, e-commerce, search engines, ...) zal voordeel halen uit dit leveranciersonafhankelijk overzicht van wat AI assistants, chatbots en RPA bots zijn, wat uw bedrijf er mee kan doen, en hoe u ze bouwt.

    Waarom organiseren we dit seminar over AI, bots, chatbots en conversationele interfaces ?

    Chatbots en conversationele interfaces/agents zijn autonome programma's die ontworpen zijn om zich te gedragen als een menselijke interface die bepaalde akties onderneemt. Chatbots luisteren naar text of voice input, die via populaire, wijd-verspreide messaging platformen (Facebook Messenger, Whatsapp, Slack, Skype, WeChat, ...) door een natural language programming (NLP) interface worden geïnterpreteerd door de cognitieve AI platformen van bv. Amazon (Alexa), Google (Cloud Platform), IBM (Watson Assistant), Microsoft (Bot Framework en LUIS), ...

    Chatbots en AI assistanten zullen steeds belangrijker worden in klantgerichte apps en websites. Of, om het met de woorden van Satya Nadella te zeggen: Chatbots will fundamentally revolutionize how computing is experienced by everybody" (July 2016). Chatbots worden dus enorm bepalend voor de human-computer interface.

    Tijdens dit seminar leggen we uit:

    • wat chatbots, conversational agents, NLP en AI assistants zijn,
    • hoe u ze kan bouwen,
    • welke types toepassingen mogelijk zijn,
    • wat Doccle ermee doet voor customer service

    Chatbots zijn immers 24/7 beschikbaar, werken complementair aan jullie medewerkers, en zijn toegankelijk via standaard messaging services zoals Facebook Messenger, Slack of WhatsApp, die reeds op uw smartphone geïnstalleerd zijn. Ze kunnen heel snel en (na authenticatie) persoonlijk antwoorden op routine-vragen en verzoeken van veel klanten tegelijk, waardoor ze een ideale tool zijn voor het stroomlijnen van customer service.

    Bovendien bekijken we tijdens dit seminar welke rol AI assistants en RPA kunnen spelen. Voor wie het nog niet weet: RPA stelt bedrijven in staat om digitaal te transformeren zonder grote aanpassingen aan hun legacy back-end systemen, silo's en mainframes. RPA software kan immers inloggen op die legacy systemen, keyboard- en muis-input simuleren, de informatie lezen van schermen, combineren en transformeren, en deze vliegensvlug invoeren in andere systemen. Software-robots nemen daardoor eenvoudig, handmatig, tijdrovend, repetitief en routinematig werk uit handen van uw medewerkers: "RPA tools take the robot out of the human". @itworks ziet een rooskleurige toepassing voor RPA, dat ook als glue/dirigent/orchestrator zal gebruikt worden om bots, assistants en cloud-based platformen aan te sturen.

    Software robots en AI assistants kunnen uw operational efficiency enorm verhogen: ze werken immers goedkoper, sneller, foutlozer, en ze zijn nooit ziek of in staking. Dit seminar legt uit hoe u deze veelbelovende technologie praktisch en concreet inzet.

    TWOFORONE: breng gratis een collega mee naar dit interactief namiddagseminar. Zo kan u reeds tijdens het event bespreken hoe u AI, bots, RPA en NLP in uw bedrijf zal inzetten "because there is no time to loose". Vermeld TWOFORONE alsook de naam van uw collega in het kommentaarveld van het online registratieformulier. Nog plaatsen beschikbaar !

    Short Programme:

    13.30u - 14.00u
    Registratie en Networking met Koffie/Thee en Croissants
    14.00u
    Introductie: Waarom AI steeds belangrijker wordt (Patrick Van Renterghem, @itworks)
    14.30u
    Wat is AI ? (Deevid De Meyer, Craftworkz)
    15.30u
    Koffie/Thee Break en Networking
    15.45u
    Chatbots: een Praktisch Overzicht (Sam Hendrickx, Craftworkz)
    16.45u
    Chatbots Case Study: Doccle (Jonas Haerens, Team Leader Customer Interaction Agency (CIA) bij Doccle)
    17.30u
    De Toekomst van AI, Chatbots, Conversational Interfaces en RPA
    18.00u
    Discussie + Vragen & Antwoorden
    18.30u
    Einde van dit seminar

    Bekijk nu het volledige programma ...

    En bekijk wie deze opleiding presenteert ...


    These related seminars and workshops may also be of interest to you:

    Vragen hierover ? Geïnteresseerd maar u kan niet deelnemen ? Stuur ons een email.

    ABOUT I.T. WORKS®

    I.T. Works has been organizing seminars and workshops on technical and business IT topics since 1992. Our high-quality, information-packed, vendor-independent events provide solutions to the problems that many IT and business professionals face today.

    CONTACT US

    I.T. Works
    Technologiepark 3, 9052 Gent
    Email: info@itworks.be
    Phone: +32 (9) 241.56.13
    Fax: +32 (9) 241.56.56
    BTW/VAT/RRRP: BE 0454.842.797

    © I.T. Works - All Rights Reserved