Chatbots en Robotic Process Automation (RPA)

Chatbots en Robotic Process Automation (RPA)


Wat is momenteel mogelijk met conversational interfaces en software robots ?

24 January 2018 (14-18.30u)
Location: Holiday Inn Airport (Diegem)
Gepresenteerd in het Nederlands door Deevid De Meyer, Mathias Fransen, Ronnie Dibbaut, Aagje Reynders en Senne Symons
Prijs: 480 EUR (excl. 21% BTW)
Registreer NU » AGENDA » SPREKERS »


This event is history, please check out the NEXT SESSION

Check out our related open workshops:

Check out our related in-house workshops:


Leerobjectieven:

Waarom organiseren we dit seminar over (chat)bots, conversationele interfaces en robotic process automation ?

Chatbots en conversationele interfaces/agents zijn autonome programma's die ontworpen zijn om zich te gedragen als een menselijke interface die bepaalde akties onderneemt. Chatbots luisteren naar text of voice input, die via populaire, wijd-verspreide messaging platformen (Facebook Messenger, Whatsapp, Slack, Skype, WeChat, ...) door een natural language interface worden geïnterpreteerd door de cognitieve platformen van bv. Amazon (Alexa), Google (Cloud Platform), IBM (Watson Conversations), Microsoft (Bot Framework en LUIS), ...

Chatbots en AI assistanten zullen steeds belangrijker worden in klantgerichte apps en websites. Of, om het met de woorden van Satya Nadella te zeggen: Chatbots will fundamentally revolutionize how computing is experienced by everybody" (July 2016).

Tijdens dit seminar leggen we uit wat chatbots en conversational agents zijn, hoe u ze kan bouwen, en welke types toepassingen mogelijk zijn. Eén van onze sprekers zal tevens demonstreren hoe chatbots customer service revolutioniseren in de energiesector. Chatbots zijn immers 24/7 beschikbaar, werken complementair aan jullie medewerkers, en zijn toegankelijk via standaard messaging services zoals Facebook Messenger, Slack of WhatsApp, die reeds op uw smartphone geïnstalleerd zijn. Ze kunnen heel snel en (na authenticatie) persoonlijk antwoorden op routine-vragen en verzoeken van veel klanten tegelijk, waardoor ze een ideale tool zijn voor het stroomlijnen van customer service.

Bovendien bekijken we tijdens dit seminar welke rol Robotic Process Automation (RPA) kan spelen. RPA krijgt momenteel enorm veel aandacht, omdat het bedrijven in staat stelt om digitaal te transformeren zonder grote aanpassingen aan hun legacy back-end systemen, silo's en mainframes. RPA software kan immers inloggen op die legacy systemen, keyboard- en muis-input simuleren, de informatie lezen van schermen, combineren en transformeren, en deze vliegensvlug invoeren in andere systemen. Software-robots nemen daardoor eenvoudig, handmatig, tijdrovend, repetitief en routinematig werk uit handen van uw medewerkers: "RPA tools take the robot out of the human".

RPA heeft een aantal duidelijke voordelen:

Software robots kunnen uw efficiency enorm verhogen: ze werken immers goedkoper, sneller, foutlozer, en ze zijn nooit ziek of in staking. Dit seminar legt uit hoe u deze veelbelovende technologie praktisch en concreet inzet, en hoe u RPA en conversationele interfaces samen gebruikt, wat leidt tot "Cognitive Automation" a.k.a. "Smart Process Automation", één van dé grote trends voor 2018.

Welke vragen worden op dit seminar beantwoord ?

Dit seminar beantwoordt deze en vele andere vragen:

Iedereen die geinteresseerd is in het automatiseren van computer-human interactie (customer service, retail, e-commerce, search engines, ...) zal voordeel halen uit dit leveranciersonafhankelijk overzicht van wat chatbots en RPA zijn, wat uw bedrijf er mee kan doen, en hoe uw ze bouwt.

AGENDA » SPREKERS » REGISTER »

JA, ik ben geïnteresseerd !

Vragen hierover ? Geïnteresseerd maar u kan niet deelnemen ? Stuur ons een email.